Till dig som är kund hos Stim

Coronakrisen drabbar hela samhället och det är med förskräckelse vi nu ser de ekonomiska konsekvenserna för många företag och deras anställda. 

Vi vill från Stims sida understryka att vi ska göra vad vi kan för att försöka underlätta för dig som är kund hos oss, så att du kan fortsätta att spela musik i din verksamhet. För musiken har en viktig roll, inte minst för de anställdas arbetsmiljö.

Många hittar nu nya vägar, och delar allt från matlagningskurser och visning av modebutiker till scenkonstupplevelser och träningsvideos online. Initiativen skapar glädje och förenar oss i en svår tid, och det vill vi stödja. Fortsätt att spela musik. Dela dina livesändningar fritt på de plattformar som Stim har avtal med eller lägg till vår licens för livestreaming om du vill sända på din egen webbplats. 

Som musikanvändare och kund till Stim är du en helt central del av musikens värdekedja och ekosystem. Vi behöver helt enkelt varandra, och vi behöver hjälpas åt när det blir tufft.

Tveka inte att höra av dig till oss om du har fått förändrade förutsättningar och behöver ändra i din licens eller om du vill prata om något annat som rör din faktura eller musikanvändning. Kundservice finns till för dig och gör allt för att hitta en bra lösning. 
 

Tack för samarbetet,
Karsten Dyhrberg Nielsen, VD Stim

Har du frågor om Stimfakturan?

Här kan du läsa vanliga frågor och svar.